Comments

Responsive Advertisement

میرا براؤزر بہت بڑا ہے (آپ کے کمپیوٹر کو تیز رکھنے کے لئے 10 تجاویز)

Image result for best new computer systems'

یہ سب وسط 90 کی دہائی میں شروع ہوا. لوگ CompuServe اور AOL سے منتقل کر رہے تھے، اور انٹرنیٹس کو بی بی ایس پوسٹنگ کی سیریز کے سلسلے سے زیادہ منسلک کرنے لگے. مجھے فرنٹ پیج اور ہاٹ میلیٹ میں اپنے پہلے سے پہلے پہلے ویب صفحات بنانے میں کچھ یاد آیا، لیکن چیزوں نے کبھی بھی کافی لکھا نہیں. سب سے پہلے نی ایکس ٹی - کم سے زیادہ لیکن ہائپر لنکس شدہ دستاویزات براؤز کرنے کے لئے مفید تھا (جیسا کہ لینکس کے گرافیکل ورژن). اگلے آنے والے NCSA موسسی جو جلد ہی نیٹسسکی نیویگیٹر میں بدل گیا. آخر میں، انٹرنیٹ کی بڑھتی ہوئی موجودگی کی وجہ سے مائیکروسافٹ مائیکروسافٹ ایکسپلورر کے مطابق تھا (کورس کے اوپیرا دوسرے لوگوں کے ساتھ تھا لیکن سی ای او کبھی اٹلانٹک سمندر میں تیر نہیں تھا).

بدقسمتی سے، ہمارے وقت میں مداخلت کے ابتدائی ایڈجسٹٹروں کے لئے، WC3 {ہاں میں نے غلطی کی توثیق} کے ارد گرد نہیں تھا، لہذا ایک سے زیادہ براؤزر کی حمایت کے لئے کوڈنگ ایک شاہی ناراض بن گیا. ٹیگز، سکرپٹ کی زبانیں، اور مجموعی طور پر معیارات تمام جگہ پر تھے. تمام مباحثے اور مقاصد کے لئے، بڑے براؤزر IE اور نیٹسکیس تھے. تاہم، اس کے باوجود بھی، پلگ ان اور ActiveX کنٹرولز کی تخلیق نے مارکیٹ کو ایک خطرناک پرچی ڈھال سے شروع کیا. مجھے یاد رکھنا ہے کہ میرے براؤزر کے لئے زیادہ اور زیادہ پلگ ان ان کو ڈاؤن لوڈ کرنے کے لئے ویب سائٹس کے بوی کے ساتھ رکھنے کے لئے میں نے سرف کرنے کی کوشش کی. مجھے ایک طویل عرصہ پہلے مزاحیہ سینٹر کی ویب سائٹ پر کام کرنا یاد ہے اور اس کے بعد میں مستقبل کے مستقبل کے مستقبل میں شامل ہوں گے.

لیکن یہ سب کچھ نقطہ نظر کے علاوہ ہے، کل میں نے آؤٹ لک 2010 کے لئے پلگ ان ان کو بہت زیادہ پیداواری صلاحیت کا ذکر کیا. تاہم، ریٹرنظر میں، اس کے باعث ان چھوٹے چھوٹے پلگ ان جو کہ زیادہ تر صارفین کو یہ معلوم ہوتا ہے کہ ان کے نظام کو ناپسندیدہ بن گیا ہے ان تمام پروگراموں کو جو انسٹال ہے. ان کے اپنے پلگ ان کے ساتھ، خودکار اپ ڈیٹٹر، اور مطابقت پیک.

میری رائے میں اب تک، بدترین طور پر ایپل چھپی ہوئی ہکس اور تنصیب کی پیراگراف کے استعمال کے لۓ ہے جو آپ کے ونڈوز کے نظام کو روکنے میں ناکام رہی ہے کیونکہ وہ ان کی تنصیب پیکجوں کے لئے اپنے CPU سائیکل کے ہر آون کو خفیہ طور پر ڈاؤن لوڈ کرنے اور استعمال کرتے ہیں. مجھ پر یقین مت کرو اسے آزمائیں.

ونڈوز سے QuickTime، سفاری، آئی ٹیونز کو آزمائیں اور انھیں انسٹال کریں؟
ہیک بونج کیا ہے؟ اگر آپ کر سکتے ہیں تو اس کو بھی انسٹال کریں.
ہر چیز کو انسٹال ہونے کے بعد، سیب کی ویب سائٹ پر جائیں اور فوری ٹائم، سفاری، یا iTunes ڈاؤن لوڈ کریں.
پروگرام انسٹال کریں اور دیکھیں کہ آپ کا کمپیوٹر کتنا میموری اور سی پی یو کے استعمال کے تحت چلتا ہے.
جب بھی ایپل اپنے "اجزاء" کو اپنے اجزاء کو اپ ڈیٹ کرنے کی کوشش کرتا ہے تو اپنے کمپیوٹر کو ضائع کرنے میں مدد ملے گی.
میرے خیال میں ہمارے آئی ٹی ڈیپارٹمنٹ کا عام ترین شکایت ہے "میرا کمپیوٹر بہت سست ہے". چل رہا ہے پروگراموں، ابتدائی پروگراموں، اور اس کے ذریعے دیکھتے ہوئے، میں جانتا ہوں کہ جب وہ اپنے کمپیوٹر شروع کرتے ہیں تو 50 خود بخود خود کار طریقے سے کھولتے ہیں. لفظ یا آؤٹ لک کے لئے، ان کے پاس 400 الگ الگ پلگ ان چل رہی ہیں اور جا رہے ہیں، اور ان کے ویب براؤزر میں ان کے پاس ایک ملین ٹول بار اور پلگ ان شامل ہیں.
حال ہی میں، میں اپنے اہم براؤزر کے طور پر کروم کا استعمال کر رہا تھا (میں اب بھی کرتا ہوں لیکن فائر فاکس 4 بیٹا کروم کو اس کے پیسے کے لئے ایک مخصوص رن دے رہا ہے). اہم وجہ یہ ہے کہ میں مسلسل انٹرنیٹ پر تلاش کرنے کے لئے مجبور کر رہا ہوں. میں براؤزر کی ونڈو کو اس وقت تک نہیں چھوڑتا، اور اس وجہ سے فی منٹ میں براؤزر کھولنے اور براؤزر کو خود کو کھولنے اور بند کرنے کی تلاش میں. صرف ایک ہی براؤزر جس نے پایا تھا، جو میرے مطالبات کے ساتھ رہ سکتی ہے Chrome ہے. تاہم، حال ہی میں یہ صاف طور پر سست ہو گیا ہے کیونکہ میں نے نصب کیا ہے تمام صاف تھوڑا سا ملانے اور گیجٹ.

خوش قسمتی سے کافی، تاہم، کروم، اب بھی اس کی توسیع چیک میں رکھنے کے لئے ایک اچھا کام کرتا ہے - زیادہ سے زیادہ فعال توسیع آپ کو ایک بٹن پر کلک کرنے یا چلانے سے پہلے ایک مخصوص سکرپٹ کو چلانے کے لئے مجبور کر رہے ہیں. تاہم، زیادہ سے زیادہ دوسرے براؤزر شروع میں تمام توسیع کھولنے کے لئے کرتے ہیں اور میں ذمہ دار اور کھلی ہو جانے سے پہلے میں کئی سیکنڈ انتظار کرنا ختم کروں گا. تاہم، فائر فاکس 4، مجھے یہ دیکھنے کا موقع ملتا ہے کہ تازہ براؤزر پلگ ان اور اضافی پلگ ان کے ساتھ مطابقت پذیری براؤزروں کے موازنہ کرتا ہے.

لہذا، آپ کے کمپیوٹر کو تیزی سے رکھنے کے لۓ اڈے کے بغیر یہاں 10 سال کی بچت کی تجاویز ہیں.

کسی بھی اور غیر ضروری خدمات کو غیر فعال کریں (شروع کرنے کے لئے ایک اچھی سائٹ ہے. ونڈوز تلاش اور ونڈوز انڈیکسنگ عام طور پر میری فہرست پر جانے والی پہلی (Google ڈیسک ٹاپ کی تلاش میں زیادہ سی پی یو دوستانہ ہے).
کسی بھی اور غیر ضروری آغاز کے پروگراموں کو بند کردیں (بشمول آپ کے شروع اپ فولڈر میں). 3 منٹ تک انتظار کر رہا ہے جبکہ فوٹوشاپ 3 بوجھ اپ لوڈ کرنے کے دوران صرف اپنے ای میل کو چیک کرنے کے لئے آپ کا وقت اچھا نہیں ہے. (Ioio سافٹ ویئر کی طرف سے سسٹم میکانیک - میں اب سال کے لئے نظام میکانیک استعمال کر رہا ہوں، جب تک نورٹن سسٹم فکسنگ کی افادیتوں سے زیادہ بللا ویرز میں زیادہ ہو گیا ہے).
جب تک کہ آپ SSD (ٹھوس ریاست ڈرائیوز) چل رہے ہیں، اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ باقاعدگی سے آپ کے سسٹم کو خالی کر رہے ہیں (ریکسکس کی طرف سے کامل ڈسک - میری رائے میں مارکیٹ پر بہت بہترین ہے) {پی ایس اگر آپ اپنے سسٹم میں SSD چلاتے ہیں تو یقینی طور پر نہیں ان کو ہٹانے کے لئے).
کسی بھی تقسیم شدہ کمپیوٹنگ پروگراموں میں ٹونیں (مثال کے طور پر، تقسیم، تقسیم کمپیوٹنگ، گنا


Post a Comment

0 Comments