Comments

Responsive Advertisement

اگڈ 50 پلس - ہوم کمپیوٹر کی اصلاح کی صورتحال

Image result for best new computer systems



ریاستہائے متحدہ کے اندر اندر 50 سے زیادہ بھیڑ اسکولوں یا کام کے ماحول کے اندر کمپیوٹرز کا استعمال نہیں ہوا کیونکہ ہمارے ابتدائی سالوں میں ڈیسک ٹاپ کمپیوٹر اور لیپ ٹاپ تمام کام میں صارفین کے بازار میں موجود نہیں تھے. ہمارے پاس موبائل فون ہیں جو ایک سنڈرک بلاک کے سائز سے کم ہیں اور کمپیوٹروں کو پانچ کمرے سے کہیں زیادہ مربع فوٹیج کی ضرورت ہوتی ہے. جی ہاں، وقت جاری ہے اور مجھے فخر ہے کہ پچاس سے زائد بھیڑ میرے بچے گندوں سے 10 سال کی عمر میں سوچتے ہیں. جدید دن تکنیکی پیش رفتوں کے ساتھ ساتھ اپنانے میں کامیاب ہوگئے.

ہماری عمر بڑھنے والے آبادی کی طرف سے کمپیوٹر کا استعمال 2004 میں نازل ہوا ہے کہ 46 فی صد ان میں سے 59 سے 68 افراد اب گھر میں انٹرنیٹ تک رسائی کا استعمال کرتے ہیں اور لطف اندوز کرتے ہیں. 50 اور 58 استعمال ہونے والے کمپیوٹروں میں سے زیادہ سے زیادہ 76٪ ان میں سے ایک کمپیوٹر کے براہ راست نتیجہ کے طور پر ایک عام جگہ کی ضرورت اور کام کرنے کی ضرورت ہوتی ہے یا جدید دن کے کام کے ماحول میں اپنی ملازمتوں کو انجام دیتا ہے. تاہم، یہ ایک کام کے کمپیوٹر کا استعمال کرتے ہوئے یاد رکھنا ضروری ہے اور اسے اپنی مرضی کے مطابق رکھنے اور تحفظ فراہم کرنا عام طور پر رہائش گاہ کے بچے یا ایک وقف شدہ تکنیکی قسم (آئی ٹی) کے عملے کا کام ہے. تو کیا ہوتا ہے جب گھر کے کمپیوٹر میں کمی آتی ہے، حادثے یا کسی طرح سے سمجھوتہ کیا جاتا ہے؟

جیسا کہ میں دیکھتا ہوں وہاں کئی ابھرتی ہوئی مرمت کی حکمت عملی ہے جو لاگو کیا جا سکتا ہے. سب سے پہلے اور سب سے اہم ہمارے بچوں کو دور آنے اور صورتحال کا سراغ لگانے کا خوفناک کال ہے. سب کے بعد، وہ پہلی گریڈ سے کمپیوٹرز کا استعمال کر رہے ہیں اور بہت زیادہ ان کو ایک ماہر حق بنا دیتا ہے؟ ایک بار جب آپ کو Utube پر سوشل نیٹ ورک اور ویڈیوز پوسٹ کرنے کی صلاحیت دریافت ہوتی ہے تو کمپیوٹر کو دوسرا اختیار نہیں ہے؛ رجسٹری کی مرمت، سپائیویئر، ایڈویئر اور تقریبا 100 دوسرے سافٹ ویئر کے حل کی تحقیق اور تلاش کرنے کے لئے جو قرارداد کے اضافی امکانات ہیں. آخری لیکن کم از کم کمپیوٹر سروس سروس کی سہولت میں منشیات کا نشانہ بن سکتا ہے یا ایک ٹیکنیشن کے گھر کے دورے کا تعین کیا جاسکتا ہے کہ بالآخر 2 ڈی رہن کے گھر کے قرضے کے طور پر لاگت آئے گی. ٹھیک ہے، اس میں سے کوئی بھی اچھے پرانے فیشن کی ضد اور عام احساس کا کوئی ذریعہ نہیں ہے. جیسا کہ میں یہ بھی دیکھتا ہوں 'ہمیشہ کسی بھی اور تمام مسائل کے حل میں ایک حل ہے.

مجھے یہ یاد ہے کہ اس پلانٹ پر بات چیت جہاں کسی بھی خطرے کی وجہ سے ختم ہونے والے خطرے کی وجہ سے مجھے کچھ عرصے تک کمپیوٹر کی بورڈ کا راستہ واپس آنے پر مجبور کرنا پڑتا ہے. میں اب بھی تربیتی کلاسوں کی ایک سلسلہ یاد کرتا ہوں جس میں میں نے شرکت کی تھی کہ ایک ٹیکنیکلسٹ کی طرف سے معتدل کیا گیا تھا کہ آج اس کی گاڑی میں دوستوں کو اجازت نہیں دی جائے گی کہ وہ موٹر گاڑی چلانے کے دوران اکیلے سیل فون کا استعمال کریں. مجھے لگتا ہے کہ وہ ابھی تک اپنے کانوں کے پیچھے پھٹ گیا تھا. لیکن، اس کے پیچھے پیچھے ڈالنا، انہوں نے ہم سب کو تعلیم دینے کا ایک بہت اچھا کام کیا ہے کہ ان پرانے کمپیوٹر آپریٹنگ سسٹمز کو بھروسہ کیا جائے. ہم گھر کی الماری میں دفن ہونے والے وجود میں گدھے کانگ، پونگ اور کسی اٹاری کھیل سے نمٹنے کے لئے تیار تھے. یہ ایک کامیاب کامیابی حاصل کی جا رہی ہے جسے میں نے بہت سے دوسروں کو اصل میں ایک گھر کمپیوٹر خریدا تھا. میں نے اسے بہت زیادہ استعمال کیا اور جیسا کہ سب چیزیں استعمال کی جا رہی ہیں، کمپیوٹر نے کرال کو سست کردیا.

میں خوش قسمت ہوں کیونکہ عمر کے عمل میں کہیں بھی مجھے تکنیکی تجارتی انسٹی ٹیوٹ میں شرکت کے لئے وقت مل گیا جہاں اس حقیقت کے باوجود میرے ہم جماعتوں نے سوچا کہ میں پروفیسر تھا. میں ان کے ساتھ ساتھ زمین سے کمپیوٹر سے سیکھتا تھا. کچھ بقایا ٹریننگ نظام میں خرابی کا سراغ لگانا شامل ہے اور اس کو برقرار رکھنا اور اس کی ذاتی اور مالیاتی معلومات انٹریڈروں سے ہیکرز، کیڑے، ٹرنجنس، وائرس، ایڈویئر، وغیرہ وغیرہ کے طور پر آتے ہیں. چھوٹی چیزوں کا ایک بڑے پیمانے پر رکھنے کے لئے (کمپیوٹر) کے ساتھ ساتھ اور واقعات کی ان سیریزوں کو بھی بہتر بنانے کے لئے؛ چیزیں ہم سب کو کرنے کے لئے سیکھنے کی ضرورت ہے.

زیادہ سے زیادہ لوگوں کو ذائقہ ملتا ہے جب یہ ڈیبگنگ، کھنگالنے، اس کو کم کرنے اور گھر کے کمپیوٹر کو مؤثر طریقے سے کام کرنے کے لۓ جو کچھ بھی لیتا ہے اس کا سامنا کرنا پڑتا ہے. لیکن، اس معاملے کی سادہ حقیقت یہ ہے کہ گھر کے کمپیوٹر کو بہتر رکھنے کے لئے ضروری چھوٹی چھوٹی چیزیں بالکل مشکل نہیں ہے. جب میں نے عمر کو احساس کیا تو میں بہت جسمانی سرگرمی میں نہیں ہوں؛ صبح میں جب تک میں بستر سے باہر نکلتا ہوں وہ درد نہیں ہے صرف ایک ہی چیز ہے. میں اب تک جھوٹ نہیں جاسکتا اور جہاں تک میں تعلق رکھتا ہوں؛ 180 سال قبل اس کی بیوی بیوی کے منشیات کو اپنے آپ کو ایک ٹہلائی دے سکتی ہے.

میں ذہن میں رکھنا زیادہ اہمیت رکھتا ہوں اور اپنے آپ کو اہم چیزوں کے بارے میں سوچنا چاہتا ہوں جیسے کتنے مچھلی گھر سے جھیلے جائیں گے، اگر کتا اس کے گھر کا راستہ ڈھونڈتا ہے تو کتنے ای میلز ہوں گے بھیجنے یا حاصل کرنے اور سب سے اہم بات؛ یہ کیوں ہے کہ ٹی وی کا حجم 24 پر مقرر کیا جاتا ہے اور کسی بھی طرح صبح صبح 38 بجے یا اس سے کہیں زیادہ ہوتا ہے. میں ابھی بھی نہیں جانتا جو فارمیٹس ٹی وی فلموں کو خاص طور پر اپنے ٹیلی ویژن سیٹ کو فٹ ہونے کے لۓ اور کیوں کسی بھی تجارتی فراہم کرنے والے تمام ملنے والی انتباہات کو سننے کے بعد کسی نسخے کے منشیات کو لے جانا چاہیں گے.

جیسا کہ آپ نے اندازہ لگایا ہے کہ میں بڑے پیمانے پر جسمانی سرگرمی میں نہیں ہوں اور اس طرح آپ کے گھر کے کمپیوٹر پر آپ کے گھر کے کمپیوٹر کو بہتر بنانے کے لئے آپ کو گھر آنے کے لئے وقت نہیں اٹھائے گا. ٹیکچ لڑکے کام کرنے والے اپنی مستقبل کی بیوی کو دیکھتے ہیں اور میں اب آپ کے گھر سے جانتا ہوں

Post a Comment

0 Comments